Hurá do Prahy

Jako každý školní rok i naše maturitní třída 4. A vyrazila na třídenní výlet do Prahy – vlakem časně ráno ve středu 21. 10. 2022. Ubytováni jsme byli v hotelu MEET ME 23, který se nacházel hned vedle Hlavního nádraží, kde jsme si ihned po příjezdu odložili svá zavazadla a vydali se po památkách.

Nejprve jsme zamířili na Hradčany, zde jsme měli komentovanou prohlídku. Nahlédli jsme do katedrály sv. Víta, Vladislavského sálu nebo jsme prošli Zlatou uličkou. Poté jsme pěšky vystoupali až na Petřín, pokochali jsme se krásnými výhledy a jeli zpátky do hotelu. Večer na nás už čekalo tříhodinové divadelní přestavení v Divadle na Vinohradech s názvem Miláček.

Druhý den ráno jsme si užili hotelovou snídani ve formě švédských stolů a spěchali do města, protože jsme měli zamluvenou prohlídku Židovského muzea, včetně prohlídky Židovského hřbitova. Nahlédli jsme také do známých synagog, např. do Španělské či Staronové.

Odpoledne jsme se navštívili Vyšehrad a Vyšehradský hřbitov, kde je pohřbeno mnoho známých osobností. Ke konci dne jsme si mohli Prahu užít každý po svém. Někteří toto volno využili k návštěvě muzea, jiní zavítali do divadla nebo restaurace.

Poslední den jsme absolvovali výlet lodí po Vltavě – projeli jsme pod Karlovým mostem, Čertovkou a zase zpátky. Toto byla naše poslední společná prohlídka. Odpoledne jsme měli osobní volno, ve kterém někteří z nás čekali na podpis slavného fotbalisty Cristiana Ronalda, který pobýval tou dobou v Praze.

Celým tímto výletem nás provázelo sluníčko a samozřejmě dobrá nálada.

Za nadšené studenty 4. A Natálie Horejsková

Foto zde

Mohla by zaujmout tato aktualita